Gratis verzending vanaf €100 — Gratis ophalen in onze winkel ☕️

Versturen en retouren

Haal jouw online bestelling gratis af bij Ride Out of kies voor het gemak om de bestelling op een door jou gekozen adres te laten bezorgen. Jouw bestelling wordt bezorgd door PostNL (daglevering). Zodra jouw bestelling bij de vervoerder is aangeboden ontvang je een verzendbevestiging inclusief een Track & Trace code waarmee jij jouw bestelling verder kunt volgen.

Voorzorgsmaatregelen omtrent COVID-19
Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19), hebben wij en onze partners de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen. U kunt nog steeds online bestellen en uw bestelling thuis laten bezorgen of ophalen in de winkel. Wilt u meer weten over onze maatregelen? Neem gerust contact op met ons.

Bezorgen, thuis of op een ander adres

  • Wil je jouw bestelling thuis of op een ander adres laten bezorgen in Nederland, dan rekenen wij hiervoor € 6,75 met een maximaal gewicht van 10kg . Voor bestelling met een gewicht tussen de 10kg en de 23kg rekenen wij een verzendtarief van €13,-.
  • Bestellingen boven de €100,- worden gratis verzonden.
  • Voor verzendingen naar het buitenland rekenen wij een aangepast tarief.
  • Speciale items uit de collectie kan je vanwege hun aard en/of omvang alleen afhalen bij Ride Out. Wij zullen hierover meteen contact met je opnemen na de geplaatste bestelling.

Deellevering
Als jouw volledige bestelling niet in 1 keer leverbaar is, nemen we contact met jou op om te bespreken hoe we de levering zullen invullen.

Retourneren
Bij Ride Out vinden we het belangrijk dat je volledig tevreden bent met jouw aankoop. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn en je wilt jouw artikelen retourneren neem dan rechtstreeks contact met ons op. Samen bespreken we dan de meest geschikte retour optie. Een eventuele terugbetaling zal binnen 14 dagen plaatsvinden via dezelfde betaalwijze als die je hebt gekozen voor jouw bestelling.

  • Wij adviseren je om de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig te openen, zodat je deze weer kunt gebruiken als je de bestelling wilt retourneren.
  • Wanneer het artikel gebruikssporen of beschadigingen heeft, die ontstaan zijn doordat je meer met de producten hebt gedaan dan noodzakelijk is, kan de RideOut webshop besluiten niet het compleet betaalde bedrag terug te storten.
  • Software-producten kunnen alleen geretourneerd worden wanneer de verzegeling niet is verbroken.


Ruilen
Het is uiteraard ook mogelijk om een artikel uit de webshop direct om te ruilen bij Ride Out.

Contact
Heb je een vraag over onze webshop, onze service, jouw online bestelling of een product en kan je het antwoord niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met ons via één van de onderstaande contactmogelijkheden. We proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden maar vragen je vriendelijk rekening te houden met onze openingstijden.

E-mail
Stuur ons een e-mail via [email protected] en vermeld hierbij, indien van toepassing, het artikelnummer of ordernummer waarover je een vraag hebt. Wij streven ernaar jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

Telefoon
Spreek je liever met een van onze medewerkers? Bel dan naar 020 723 47 47, wij zijn er op dinsdag / vrijdag van 10:00/18:00 en op zaterdag van 10:00/17:00

Klachten
Heb je na je contact met ons (nog steeds) een klacht over deze webshop, onze service, jouw online bestelling of een product? Neem dan contact met ons op via het e-mailadres [email protected] Vermeld alsjeblieft voor een snelle en correcte afhandeling van jouw klacht de volgende gegevens: je naam, adres, woonplaats en indien van toepassing, het ordernummer.


Per e-mail krijg je een ontvangstbevestiging van jouw klacht. Wij streven ernaar om de eerstvolgende werkdag telefonisch of per e-mail contact met je op te nemen om samen een oplossing te vinden. Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.


Vind je dat jouw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kan je contact opnemen met de Geschillencommissie via www.sgc.nl.
Je kan ook een beroep doen op alternatieve geschillenbeslechting via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen Europa.


Bedrijfsgegevens
Stadionplein 28, 1076 CM Amsterdam
P.O. Box 71062, 1008 BB Amsterdam
BTW-nr: NL86.00.21.476.B01
KvK: 74774344
IBAN Nummer: NL60ABNA0849845386

Bezoekgegevens
Stadionplein 22
1076 CM Amsterdam

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »