Gratis verzending vanaf €100 — Gratis ophalen in onze winkel ☕️
  • Nederlands
  • Support

    Contact
    Heb je een vraag over onze webshop, onze service, jouw online bestelling of een product en kan je het antwoord niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met ons via één van de onderstaande contactmogelijkheden. We proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden maar vragen je vriendelijk rekening te houden met onze openingstijden.

    E-mail
    Stuur ons een e-mail via [email protected] en vermeld hierbij, indien van toepassing, het artikelnummer of ordernummer waarover je een vraag hebt. Wij streven ernaar jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

    Telefoon
    Spreek je liever met een van onze medewerkers? Bel dan naar 020 723 47 47, wij zijn er op dinsdag / vrijdag van 10:00/18:00 en op zaterdag van 10:00/17:00

    Klachten
    Heb je na je contact met ons (nog steeds) een klacht over deze webshop, onze service, jouw online bestelling of een product? Neem dan contact met ons op via het e-mailadres [email protected]. Vermeld alsjeblieft voor een snelle en correcte afhandeling van jouw klacht de volgende gegevens: je naam, adres, woonplaats en indien van toepassing, het ordernummer.

    Per e-mail krijg je een ontvangstbevestiging van jouw klacht. Wij streven ernaar om de eerstvolgende werkdag telefonisch of per e-mail contact met je op te nemen om samen een oplossing te vinden. Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.

    Vind je dat jouw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kan je contact opnemen met de Geschillencommissie via www.sgc.nl.

    Je kan ook een beroep doen op alternatieve geschillenbeslechting via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen Europa.

    Bedrijfsgegevens
    Stadionplein 28, 1076 CM Amsterdam
    P.O. Box 71062, 1008 BB Amsterdam
    BTW-nr: NL86.00.21.476.B01
    KvK: 74774344
    IBAN Nummer: NL60ABNA0849845386
    Bezoekgegevens
    Stadionplein 22
    1076 CM Amsterdam

    Contact form

    * Verplichte velden

    Informatie

    Ride Out BV

    Stadionplein 22
    1076CM Amsterdam




    Veelgestelde vragen

    Veelgestelde vragen

    1.1 COVID-19: Welke voorzorgsmaatregelen worden er getroffen rondom de bezorging van mijn pakket?

    Onze partners hebben diverse voorzorgsmaatregelen getroffen rondom de bezorging van uw pakket. De bezorgers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. Er wordt 1,5 meter afstand gehouden bij het bezorgen en fysiek contact wordt vermeden.

    1.2 COVID-19: Kan ik nog wel mijn pakket ophalen bij Ride Out?

    Als je aangeeft het pakket op te komen halen bij Ride Out zullen wij telefonisch contact met je opnemen om samen een veilige ophaalafspraak te plannen.

    1.3 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Zolang artikelen nog in de winkelwagen staan, kun je jouw bestelling nog wijzigen. Je kunt bijvoorbeeld de maat en het aantal nog wijzigen of eventueel artikelen verwijderen of toevoegen.
 Nadat je het bestelproces hebt afgerond met de betaling, is het niet meer mogelijk jouw bestelling te wijzigen.

    1.4 Heb ik garantie op de producten die ik bestel via de webshop?

    Bij aankoop van artikelen in de Ride Out webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de Volkswagen webshop.

    1.5 Ik heb geen bevestigingsmail en/of Track & Trace code ontvangen. Wat nu?

    Als je de e-mail(s) niet kunt vinden in je inbox, raden wij aan om eerst uw spam- of reclamefolder te checken. Is de mail ook hier niet binnengekomen? Neem in dit geval contact op met ons.

    1.6 Zijn de prijzen die op de website staan inclusief BTW?

    Ja, alle prijzen van de producten in de Ride Out webshop zijn inclusief BTW.